Forskellige ejendomstyper stiller forskellige krav til administrationen. Vi tilstræber altid at tilpasse administrationen til den enkelte ejendom og ejers behov.
Nogen af de opgaver vi ofte påtager os vil være:
- Opkrævning af husleje, boligafgift og fællesudgifter, herunder forbrugsafgifter
- Varsling af lejeforhøjelser
- Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
- Løbende kontakt til foreningens bestyrelse eller ejendommens ejer
- Løbende kontakt til vicevært eller servicefirma
- Udarbejdelse af budgetter
- Udarbejdelse af årsafslutning til revisor
- Udarbejdelse af bolig – og erhvervslejekontrakter
- Bogføring
- Lønudbetaling til ansatte
Vi yder:
- Professionel håndtering af alle administrative og regnskabsmæssige opgaver.
- Stor erfaring og ekspertise der sikrer effektiv håndtering, overholdelse af gældende lovgivning
- Fast tilknyttet administrator og advokat, sikrer optimalt kendskab og engagement i den enkelte administration.
- Tilgængelighed og service – vi gør vores yderste og lidt til hver gang, er ordholdende og venlige
- Juridisk bistand og inkassoafdeling in house – vi følger din sag til ende.
- Daglig sparring og samarbejde med advokaterne i huset der har speciale i andelsbolig- og leje ret.
- Optimering af ejendomme og ejendomsporteføljer
- Byggeristyring i samarbejde med rådgivende ingeniører
- Udarbejdelse af drifts- og likviditetsbudgetter
- Løbende afrapportering, kvartalsopgørelser sammenholdelse til budget og sidste årsrapporter, herunder evt. informationer til revisor
- Løbende rådgivning til bestyrelser
- Juridisk og økonomisk rådgivning i øvrigt